CMS UCU  (Course Management System of Ukrainian Catholic University) - це закрита система онлайн-навчання Українського католицького університету (на базі системи управління навчанням Moodle*), яка створена з метою формування електронного освітнього середовища Університету, забезпечення студентам доступу до електронних освітніх ресурсів Університету й організації інтерактивної взаємодії між викладачами та студентами засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
  • Веб-адреса CMS UCU в інтернеті - cms.ucu.edu.ua
  • Основні мови інтерфейсу CMS UCU: українська, англійська
  • Система доступна для всіх працівників, викладачів та студентів університету з обліковим записом на домені ucu.edu.ua
  • Реєстрацію нових користувачів, а також зміну чи відновлення паролів доступу здійснює ІТ відділ УКУ

*Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment )- це модульне об'єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище, яке називають також системою управління навчанням (LMS), системою управління курсами (CMS), або просто платформою для навчання, яка надає викладачам, студентам та адміністраторам розвинутий набір інструментів для комп'ютеризованого навчання, в тому числі дистанційного. Moodle можна використовувати в навчанні студентів, при підвищенні кваліфікації, бізнес-навчанні, як в комп'ютерних класах навчального закладу, так і для самостійної роботи вдома.

Можливості

CMS UCU забезпечує для учасників освітнього процесу такі можливості:

для викладачів:

  • особистий електронний кабінет користувача CMS UCU (Моя домашня сторінка) з переліком курсів, які веде викладач
  • середовище для розміщення силабусів навчальних дисциплін
  • середовище для розміщення та структурування матеріалів курсу відповідно до силабусу
  • середовище для розміщення та приймання письмових робіт студентів в онлайн режимі
  • здійснення контролю за термінами виконання завдань
  • проведення проміжних та підсумкових тестувань
  • організацію взаємного оцінювання студентами письмових робіт
  • здійснення оцінювання студентів в електронному журналі курсу
  • здійснення онлайн комунікації викладача зі студентами про події курсу
  • організація, облік та контроль самостійної роботи студентів
  • засоби для реалізації особливих навчальних траєкторій для різних категорій студентів (студенти за індивідуальним навчальним планом)

для студентів:

  • особистий електронний кабінет користувача CMS UCU (Моя домашня сторінка) з переліком курсів, на яких навчається студент
  • розуміння структури та обсягу навчального курсу
  • доступ до навчальних матеріалів у будь який час і з будь яких пристроїв (смартфони, планшети)
  • розуміння та контроль термінів виконання завдань
  • можливість здавати письмові роботи в онлайн форматі
  • можливість здійснювати самоперевірку
  • можливість проходити тести онлайн та виконувати групові завдання
  • можливість відслідковувати свій прогрес навчання на кожному курсі
  • можливість спілкуватися з викладачем на форумах та отримувати сповіщення на електронну скриньку
  • можливість бачити свої поточні оцінки в електронному журналі курсу
  • можливість бачити підсумкові оцінки зі всіх курсів, на яких навчається студент
  • можливість бачити зведений перелік всіх діяльностей (завдань) усіх електронних курсів у часовому проміжку та здійснювати планування особистого часу для їх своєчасного виконання. (Домашня сторінка користувача системи CMS UCU дає можливість переглядати як окремі курси, так і часову пряму активностей всіх актуальних курсів)

для університету загалом:

  • розвиток навчального онлайнового середовища взаємодії викладачів та студентів
  • реалізація навчально методичного комплексу в електронному навчальному курсі
  • збір статистики про навчання кожного студента
  • видимість переліку дисциплін та їх описів для кожної освітньої програми
  • підтримка тренінгових програм Університету засобами CMS UCU

Інструкції

Інструкції, які розроблені Центром навчальних та інноваційних технологій, доступні для користувачів в системі CMS UCU у вигляді оформленої довідкової системи, а також, як окремі документи за посиланнями:

Для викладачів:


Для студентів


Відеуроки

Для викладачів


Тести

Завдання


Для студентів


Записи вебінарів

  • Як викладачеві розпочати свою роботу в системі онлайн-навчання CMS UCU [запис вебінару] https://youtu.be/oCllE7Knlzg
  • Навчальні діяльності в електронному курсі CMS UCU [запис вебінару] https://youtu.be/-ZSMabdm_og
  • Тести. Банк питань. Типи питань [запис вебінару] https://youtu.be/KmRlUfRli-8
  • Тести. Як налаштувати параметри тесту [запис вебінару] https://youtu.be/QrRrDXrvGjI
  • Журнал оцінок в електронному курсі [запис вебінару] https://youtu.be/uSaw6IUxy8g

Цікаво почитати

Посилання на зовнішні ресурси Moodle