УКУ
  • Центр навчальних та інноваційних технологій
  • Відділ інформації та маркетингу
  • Відділ юридичний
  • Духовно - пасторальний відділ
  • Фінансовий відділ
  • Відділ будівельних проектів
  • Канцелярія
  • Господарський відділ
  • Відділ ІТ
  • Відділ розвитку
  • Відділ студентської документації
  • Деканат студентського життя
  • Волонтерська сотня
  • Науково-організаційний відділ
  • Відділ проектів
  • Відділ управління персоналом
  • Академічний відділ
  • Дні УКУ
  • Музей УКУ
  • 2018 Annual Convention
  • Шкільний театр УКУ "На Cимонових стовпах"
  • Повернення на кампус
  • Covid-19
  • Студентам
  • Випускникам
  • ВИКЛАДАЧАМ ТА ПРАЦІВНИКАМ
  • медіа
  • Доброчинцям
  • Контакти
  • УКУ
  • Центр навчальних та інноваційних технологій
  • Новини
  • Про підготовку системи електронного навчання УКУ до нового навчального року 2020-2021
ПОВЕРНУТИСЬ
  • ПОДІЛИТИСЬ:

Про підготовку системи електронного навчання УКУ до нового навчального року 2020-2021

Вівторок, 7 Липня, 2020

Інформуємо вас про стан підготовки системи CMS UCU до нового навчального року 2020-21. На 7 липня 2020 року:

1. Систему CMS UCU оновлено до нової версії Moodle 3.8.3.

2. На головній сторінці CMS UCU розміщено посилання на допоміжні матеріали, документи, новини, які стосуються користування системою CMS UCU.

3. Завершено створення нових пустих шаблонів курсів для дисциплін освітніх програм на 1 семестр 20-21 н.р. згідно переліку з навчальних планів (інформація тут).

4. Викладачі отримали можливість наповнювати шаблони курсів, які вже створені для відповідних дисциплін (наповнювати з нуля, імпортувати свої матеріали з минулорічних курсів самостійно (відео інструкція), або замовити в ЦеНІТі послугу імпортування контенту (замовити імпорт контенту).

5. Електронні курси для мовних дисциплін будуть дублюватися виключно за зверненням викладачів (замовити дублювання курсу) .

Усі запитання стосовно створення нових курсів, зарахування викладачів чи асистентів на курси, імпортування контенту чи дублювання електронних курсів адресуйте до адміністратора системи CMS UCU Марії Щурко на скриньку [email protected]  [Зверніть увагу: з 08.07 по 31.07 з обмеженим доступом до пошти].

Mail

Дайджест подій та новин Центр навчальних та інноваційних технологій

Отримуй тижневий дайждест подій та новин Центр навчальних та інноваційних технологій у свою поштову скриньку

Вам буде цікаво

Вівторок, 12 Січня, 2021
Курс “Е-дидактика та змішане навчання (базовий)”
Понеділок, 11 Січня, 2021
Дистанційний курс “Електронний курс базового рівня: розробка, супровід та сертифікація”
Четвер, 24 Грудня, 2020
Підсумки курсу «Е-дидактика та змішане навчання (базовий)»
Вівторок, 17 Листопада, 2020
Підтримка у створенні тестів у CMS UCU (23-30 листопада)
Вівторок, 13 Жовтня, 2020
Уточнення щодо функції збереження відеозаписів в MS Teams
ПІДТРИМАТИ УКУ СТАТИ СТУДЕНТОМ
Ми в соцмережах:
Меню
  • Абітурієнтам
  • Навчання
  • Наука
  • Духовність
  • Життя в спільноті
  • Про УКУ
    • Положення про організацію інклюзивного навчання осіб із особливими освітніми потребами у Закладі вищої освіти «Український католицький університет»
    • Супровід студентів із особливими освітніми потребами
Навчання
  • Факультети
  • Бакалаврат
  • Магістратура
  • Аспірантура
  • CMS УКУ
  • Сервіси ІТ
Про УКУ
  • Управління та адміністрація
  • Офіційна інформація
  • УКУ від А до Я
  • Вакансії
  • Контакти
Центр навчальних та інноваційних технологій

Секретаріат УКУ
Вул. Іл. Свєнціцького, 17
м. Львів, 79011

Секретаріат УКУ
Тел.: +38 (032) 240-99-40
Ел. пошта: [email protected]

Усі права застережено © 2021 Український Католицький Університет

Зроблено у Qubstudio

Зворотній зв'язок

Ім'я

Email

Тема

Питання