Впровадження технологій електронного навчання в навчальний процес університету

Координатор напрямку: адміністратор систем онлайн-навчання Марія Щурко 


Однією із найважливіших ділянок роботи центру є впровадження технологій електронного навчання в навчальний процес університету.

Використання електронного навчального середовища УКУ (CMS UCU), як системотворчої компоненти у впровадженні технологій змішаного навчання, стає необхідним для того, щоб йти в ногу із змінами в освіті, щоб підтримувати ефективність викладання і навчання в університеті, створювати оптимальні умови для розвитку цифрових навичок студентів та викладачів УКУ, сприяючи в т.ч. підвищенню якості викладання та дієвій підтримці самостійного й студентоцентрованого навчання.


За напрямком ведуться такі роботи  та пропонуються наступні послуги:

 

Технологічний супровід електронного навчального середовища університету на базі Moodle (CMS UCU):

  • технічна підтримка користувачів системи;
  • переміщення електронних курсів по категоріях та підкатегоріях (вибіркові курси, архівні курси);
  • дублювання курсів;
  • розгортання курсу із шаблону;
  • налаштування доступності та способу реєстрації студентів на курси;
  • зарахування/відрахування груп студентів на курс;
  • налаштування журналів оцінок (за дорученням);
  • редагування курсів (за дорученням).
 

Дидактичний супровід створення електронних курсів:

  • створення інструкцій (в т.ч. відеоінструкцій) по користуванню системою CMS UCU;
  • створення відеокурсів по користуванню системою CMS UCU;
  • підбір онлайн-курсів для самостійного вивчення системи CMS UCU.
 

Методологічна підтримка:

  • пропозиція ефективних педагогічних практик із використанням інструментарію Moodle та ін. інструментів й технологій.

Послуги факультетам

 

Проведення навчальних семінарів та тренінгів базового та підвищеного рівня щодо створення та розробки електронних курсів:

  • Ознайомлення з системою онлайн-навчання CMS UCU: права та можливості користувачів
  • Створення електронного курсу в системі CMS UCU та його основні налаштування
  • Огляд та використання інструментів для наповнення е-курсу матеріалами ("Файл", "Сторінка", "Веб-посилання", "Книга")
  • Огляд інструментів для створення завдань курсу ("Завдання", "Глосарій", "Форум", "Семінар")
  • Налаштування критеріїв оцінювання завдань в е-курсі
  • Ефективна онлайн-комунікація викладача зі студентами в е-курсі ("Форум", "Чат", "Опитування","Анкета")
  • Система CMS UCU очима студента. Які інструкції та роз’яснення викладача потрібні студентам, щоб останні були успішними в проходженні е-курсу
  • Зарахування студентів на курс, формування груп/підгруп
  • Модуль ведення відвідуваності "Attendance"
  • Робота з журналом оцінок
  • Ознайомлення з видами тестових питань, наповнення банку питань
  • Налаштування параметрів проходження тесту. Перегляд результатів проходження тесту
  • Завдання типу peer review з використанням інструменту "Семінар"
  • Як організувати, реалізувати та проконтролювати самостійне проходження матеріалів курсу за допомогою системи CMS UCU (інструмент "Урок")
  • Контроль за прогресом студента в е-курсі (інструмент "Progress bar")
 

Індивідуальні консультації щодо створення та розробки електронних курсів

  • очні консультації;
  • телефонні консультації;
  • консультації з віддаленим доступом до комп'ютера (TeamViewer);
  • вебінари;
  • відповіді на звернення електронною поштою.

Вам буде цікаво: замовлення тренінгів, консультацій та інших послуг